joi, 5 ianuarie 2023
marketingsblog@gmail.com
No Result
View All Result
Blogsens.ro
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
No Result
View All Result
Blogsens.ro
No Result
View All Result
Home Home

Organizarea biroului te ajută să lucrezi mai bine de acasă

februarie 16, 2021
in Home
Organizarea biroului te ajută să lucrezi mai bine de acasă
Distribuie pe FacebookDistribuie pe Twitter

Organizarea biroului îmbunătățește concentrarea și te face să lucrezi mai eficient. Când lucrezi de acasă, fie că ești freelancer sau doar într-o etapă de work from home, tehnicile de organizare a biroului pot fi foarte utile pentru a-ți face treaba mai bine și mai repede. Și cine nu își dorește asta?


Cum pot sta lucrurile mai bine pe birou?

Organizarea biroului

Categoriile sunt esențiale pentru organizarea biroului! Un pahar cu instrumente de scris, un teanc de broșuri, un biblioraft pentru arhive. Cât mai simplu și cât mai clar. Dacă sunt cărți, reviste sau dosare, le depozităm astfel încât să putem citi ușor ceea ce este scris pe ele, titlul ori eticheta. De regulă, se așază în picioare, dar pot sta și sub formă de piramidă, de la mare la mic.

Articole asemanatoare

Cum să reciclezi deșeurile electrice în 2022?

Caracteristicile tevii rectangulare si avantajele acesteia

Chiar dacă este biroul de acasă, nu îl popula cu toate amintirile de familie din lume. Ține 2-3 elemente care te recreează doar privindu-le, dar cam atât. Oricum ești în spațiul personal, deci înconjurat(ă) de obiecte cu valoare sentimentală mare. Masa de lucru este pentru activități ce presupun concentrare.

Încearcă să nu mănânci pe birou, dar dacă o faci, înlătură rapid gunoaiele. Te încurcă în timpul lucrului. La finalul zilei, curăță biroul: du cana de cafea la bucătărie, la fel și snackurile. Prin organizarea biroului de cu seara, începi ziua următoare cu mai mult elan, când găsești spațiul curat și frumos organizat. De ce să fie ceva contraproductiv primul lucru pe care îl faci dimineața? Îți afectează concentrarea asupra lucrurilor serioase.


Biroul trebuie să lucreze împreună cu noi, nu împotriva noastră! Deci fluxul său trebuie gândit pentru a ne servi scopului.


Organizarea biroului: de ce am nevoie pentru a-mi face treaba?

Organizarea biroului

Pune-ți această întrebare înainte de a te apuca de orice. Nevoile sunt diferite în funcție de domeniul de activitate, deci nu există o rețetă universal valabilă. Dar, presupunând că desfășori o activitate digitalizată, este evident că ai nevoie de anumite gadgeturi și mai puțin de tot felul de accesorii de birotică și papetărie. Iar în cazul în care ai de gestionat arhive fizice, ajută să ai la îndemână pentru organizarea biroului dosare, mape, etichete și tot ce mai folosești pentru a le alcătui. Deci de ce ți-ai încărca masa de cabluri?


Hai să vedem cum facem să ne îmbunătățim performanțele și timpii de finalizare

Organizarea biroului
  1. Un sistem unic pentru organizarea biroului
    Experții în productivitate, așa cum este și Julie Morgenstern, recomandă să începi ziua stabilind obiectivele de îndeplinit. Le poți scrie pe o foaie, într-un carnețel sau agendă ori poți folosi o aplicație de pe laptop sau telefon. Alege un singur sistem de păstrare a evidenței, dacă vei folosi mai multe în același timp sunt șanse mari să te încurci și mai tare. Adică să te dezorganizezi pe plan profesional!
  2. Priorități, priorități, priorități!
    Tuturor lucrurilor de pe listă le putem atribui numere, în funcție de importanța și stringența lor. Principala prioritate va primi numărul 1. În organizarea biroului de acasă mai putem folosi culori pentru a evidenția sarcinile de făcut mai întâi (roșu pentru „urgent”, portocaliu pentru „de făcut azi” etc.). Culorile pot fi folosite și la finalul zilei, când verificăm ce am făcut și ce nu (verde pentru proiecte finalizate, roșu pentru cele ce trebuie continuate mâine, de la prima oră).
  3. Interval de timp precis
    Pentru ca organizarea biroului să fie și mai bună, cu lista de activități în față decidem și cât timp alocăm fiecăreia și în ce moment al zilei ne concentrăm asupra lor. De exemplu, între 09:00 și 10:00 răspund la e-mailuri. Între 10:00 și 12:00 mă ocup de cel mai important proiect din lista mea de sarcini. După pauza de prânz revin la emailuri 30 de minute și apoi la proiectele cu numerele 2, 3, 4… Proiectele care continuă de la o zi la alta rămân pe To Do List, într-o secțiune dedicată.

Related Posts

Cum să reciclezi deșeurile electrice în 2022?

Cum să reciclezi deșeurile electrice în 2022?

august 16, 2022
0

Vine un moment când aparatele noastre electronice ajung la sfârșitul vieții și astfel devin sursă de poluare și de risipă dacă nu sunt reciclate în mod...

Caracteristicile tevii rectangulare si avantajele acesteia

Caracteristicile tevii rectangulare si avantajele acesteia

octombrie 7, 2021
0

Daca vrei sa construiesti fie o hala metalica, garduri, rafturi metalice sau un solar si nu stii ce materiale de constructii sa folosesti pentru construirea structurilor...

Diferenta dintre prizele modulare si cele clasice

Diferenta dintre prizele modulare si cele clasice

aprilie 12, 2021
0

Lista imbunatatirilor indispensabile confortului si sigurantei dintr-o locuinta trebuie sa contina obligatoriu si modernizarea instalatiei electrice, inclusiv a prizelor electrice. O instalatie electrica invechita, impreuna cu...

Sfaturi utile. Zece reguli la intrarea în casă care diminuează riscul infectării cu coronavirus

Sfaturi utile. Zece reguli la intrarea în casă care diminuează riscul infectării cu coronavirus

martie 31, 2021
0

Spania a afișat reguli minime de urmat la intrarea în casă, valabile însă pentru orice țară afectată de coronavirus. Spania este una dintre cele mai afectate...

7 SFATURI PENTRU O CASĂ CURATĂ

7 SFATURI PENTRU O CASĂ CURATĂ

martie 10, 2021
0

Cu toții facem curățenie periodic - aspirăm casa, dăm cu mopul, curățăm baia sau bucătăria. Dar cum rămâne cu acele sarcini pe care le amânăm mereu?...

Next Post
Îngrijirea părului fragil și subțire

Îngrijirea părului fragil și subțire

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

CATEGORII

  • Business
  • Fashion
  • Home
  • Lifestyle
  • Marketing
  • Technology

RECOMANDATE

Obligațiile și răspunderile diriginților de șantier
Business

Obligațiile și răspunderile diriginților de șantier

mai 17, 2021
Dacă doriți un loc de muncă cu adevărat echitabil, trebuie să treceți peste frica de conflict
Business

Dacă doriți un loc de muncă cu adevărat echitabil, trebuie să treceți peste frica de conflict

februarie 28, 2021
Blogsens.ro

Articolele de pe blog sunt legate de marketing, advertising, PR, social media, blogging, software, tehnologie, evenimente si oameni, plus unele articole cu caracter personal.

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.

  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology
No Result
View All Result
  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.