Din punct de vedere tradițional al marketingului, există un răspuns simplu la întrebarea „Care este diferența dintre marketingul de conținut și redactarea?”
Marketingul de conținut înseamnă crearea și partajarea de conținut gratuit valoros pentru a atrage și a converti clienții potențiali în clienți – și clienții în cumpărători repetați.
Redactarea face ca cititorul să întreprindă o acțiune specifică. Uneori se face o achiziție, dar poate fi, de asemenea, să vă abonați la lista de e-mailuri sau să vă sunați pentru mai multe informații.
Marketingul de conținut este bloguri, podcasturi și răspunsuri automate prin e-mail.
Redactarea este pagini de vânzări, reclame și poștă directă.
Două creaturi diferite, nu?
Ei bine, nu dacă o faci bine.
Conținutul fără redactare este o risipă de conținut bun
Există câteva bloguri cu conținut serios bun – și doar câțiva cititori. (Poate că a ta este una dintre ele.)
Dacă scrieți articole grozave pe care oamenii le-ar plăcea să le citească, dar nu primiți traficul dorit, problema poate fi redactarea ineficientă:
- Titlurile dvs. ar putea fi prea plictisitoare. Când titlurile dvs. sunt plictisitoare, ele nu oferă oamenilor niciun motiv să facă clic pe restul scrisului .
- Titlurile dvs. ar putea fi prea drăguțe și inteligente. Dacă acesta este cazul, arăți pur și simplu cât de inteligent ești, fără a comunica niciun beneficiu pentru cititor. Dacă titlurile dvs. sunt prea plictisitoare sau prea inteligente, aflați cum să scrieți titluri magnetice .
- Nu v-ați gândit în mod explicit la modul în care conținutul dvs. beneficiază cititorii. La fel cum un produs trebuie să aibă un beneficiu pentru cumpărător, conținutul dvs. trebuie să fie în mod inerent plin de satisfacții pentru cititori sau nu vor reveni pe site-ul dvs. web.
- Conținutul dvs. nu construiește niciun raport sau încredere. Puteți obține întotdeauna atenția pe rețelele sociale prin faptul că sunteți un ticălos, un dăunător sau o epavă de tren, dar atenția nu se traduce prin abonați sau clienți .
- Nu ați folosit nici o dovadă socială. Este dificil să le arăți cititorilor blogul tău este un loc interesant pentru a petrece timpul când nu ai încă mulți cititori, dar avem câteva sfaturi pentru tine .
- Nu aveți un îndemn clar, specific la acțiune. Un apel la acțiune le permite oamenilor să știe ce vrei să facă în continuare.
Amintiți-vă, redactarea este arta de a vă convinge cititorul să ia o acțiune specifică.
Și da, este încă copywriting dacă are loc într-un podcast sau video … dacă o faci bine.
Folosirea atentă a tehnicilor de redactare pe blogul dvs. îi va determina pe cititori să se aboneze la conținutul dvs., să se înscrie la lista de e-mailuri și să împărtășească articolele dvs. extraordinare cu alți cititori.
Așa construiți un public numeros și loial.
Redactarea fără conținut este o risipă de copiere bună
Deci, copywriting-ul este totul?
Utilizarea eficientă a tehnicilor de redactare vă va propulsa automat în rândurile celor mai populare bloguri din lume?
Din pacate nu.
Dacă faci un ambalaj de muncă strălucitor și o porcărie de marketing , tot ceea ce faci este să dai afară în mod eficient cât de rău e porcarea ta. Nu rezultatul pe care îl căutați.
Specialiștii în marketing inteligenti trebuie să țină cont de aceste principii:
- Fii generos. Generozitatea este sexy. Când conținutul gratuit este atât de valoros încât te face puțin inconfortabil , știi că ai înțeles.
- Produceți conținut plăcut. Doar bărbaților publicitari le place publicitatea. Dacă conținutul dvs. arată ca un anunț, acesta va fi trecut cu vederea sau aruncat. Faceți „publicitatea” dvs. prea valoroasă pentru a fi aruncată înfășurând-o într-un conținut minunat de benefic, lizibil .
- Atrageți oamenii potriviți. Marketingul de conținut vă ajută eforturile de SEO, dar nu faceți greșeala de a scrie pentru motoarele de căutare. Mai întâi scrieți întotdeauna pentru oameni, apoi faceți ca motorul dvs. de căutare să fie prietenos, astfel încât noii cititori să vă poată găsi.
Și, desigur, amintiți-vă întotdeauna prima regulă a Copyblogger .
Conținutul cu adevărat bun este de neegalat la crearea raportului, oferind un mesaj de vânzări fără să se simtă „vânzător” și atrăgând potențialii clienți.
De aceea, multe dintre cele mai înțelepte minți de redactare sunt acum în favoarea unei abordări „ net de conținut ”.
Ele combină redactarea strategică cu conținut excelent pentru a obține cele mai bune din ambele lumi. Ceea ce este exact ceea ce Copyblogger îi învață pe cititori din 2006.