vineri, 14 martie 2025
marketingsblog@gmail.com
No Result
View All Result
Blogsens.ro
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
No Result
View All Result
Blogsens.ro
No Result
View All Result
Home Marketing

Cum să scrieți puncte glonț pe care oamenii doresc să le citească

ianuarie 31, 2021
in Marketing
Cum să scrieți puncte glonț pe care oamenii doresc să le citească
Distribuie pe FacebookDistribuie pe Twitter

Există nenumărate motive pentru care veți dori să aflați cum să scrieți puncte glonț.

Postările de blog, tweet-urile și zeci de mii de imagini fixate pe tablele digitale zboară pe lângă noi mai repede decât le putem citi.

Articole asemanatoare

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

Mai rapid decât putem chiar să le scanăm , în funcție de ora din zi.

Ce înseamnă acest lucru pentru scriitorii care încearcă să rezolve totul? Cel puțin două lucruri la care mă pot gândi:

  1. Mai bine ai ști să scrii  titluri magnetice .
  2. Mai bine știi să scrii puncte care să atragă (și să păstreze) atenția.

Nu vă spunem să păstrați copia scurtă. Vă spunem să păstrați copia dvs. lizibilă .

Ce sunt punctele glonț?

Punctele glonț sunt folosite pentru a enumera elementele din conținutul dvs.

Vă ajută să comunicați în mod eficient mesajul dvs., deoarece captează atenția cititorilor care preferă să vă scaneze conținutul. Gândește-te la asta … scanerelor le plac punctele glonț, nu?

O listă cu marcatori poate, de asemenea, să împartă blocuri lungi de text, iar frazele interesante pe care le folosiți în punctele dvs. glonț sunt oportunități de a transforma scanerele în cititori.

Îți place sau nu, îi păstrează pe oameni implicați în postările, paginile, articolele și copiile tale de pe blog ca nimic altceva.

Să aruncăm o privire rapidă despre cum să realizăm acest lucru și să îl facem bine.

Noțiunile de bază ale scrierii punctelor glonț care funcționează

Esența unui glonț mare este scurtitatea + promisiunea.

Brevitatea a fost un semn distinctiv al scrierii bune de când a început scrierea, dar toată lumea are în prezent o conștientizare acută despre cât de importantă este brevitatea în acest moment.

Punctele glonț lungi și complexe ar învinge deloc scopul scrierii glonțurilor – pentru a vă menține cititorul în mișcare prin copie.

Promisiunea este elementul care îți prinde cititorul ca peștele. Faceți o afirmație simplă și legitimă că produsul / ideea / serviciul dvs. le va oferi ceea ce au căutat.

Merge fără să spună (dar bineînțeles că o să spun oricum), trebuie să îndeplinești absolut promisiunea pe care o faci .

Probabil că există modalități mai rapide de a-ți distruge credibilitatea și cariera, dar a nu-i oferi cititorului ceea ce ai promis este cu siguranță printre primele trei.

Brian Clark a scris postarea definitivă „ Bullet Points 101 ” în urmă cu mai bine de 10 ani.

Și, din moment ce aș prefera să fure direct de la Clark decât să încerc să-l scriu în acest domeniu, iată rezumatul său în cinci părți despre când să se utilizeze punctele glonț, precum și ce este un punct glonț eficient și ce face.

Un glonț exprimă un beneficiu și o promisiune clare cititorului

Așa este … sunt mini-titluri.

Gloanțele încurajează cititorul de scanare să revină în adevăratul conținut al conținutului dvs. sau să meargă înainte cu îndemnul la acțiune.

Păstrați punctele glonț simetrice, dacă este posibil

Adică, câte o linie fiecare, două linii fiecare etc. Este mai ușor pentru ochi și, prin urmare, mai ușor pentru cititor.

Evitați cu orice preț dezordinea de glonț

Nu intrați într-o schiță detaliată de subtitrări, gloanțe și sub-gloanțe. Gloanțele sunt concepute pentru claritate, nu pentru confuzie.

Practicați paralelismul

Păstrați-vă grupurile de gloanțe legate tematic, începeți fiecare gloanț cu aceeași parte a vorbirii și mențineți aceeași formă gramaticală.

Amintiți-vă că gloanțele (cum ar fi titlurile) nu sunt neapărat propoziții

Dacă doriți să scrieți propoziții complete, rămâneți cu un paragraf sau o listă numerotată.

Punctuația în listele cu marcatori

Deoarece textul care vine după un punct glonț nu ar trebui să arate ca un paragraf, s-ar putea să vă întrebați cum să gestionați punctuația în listele cu marcatori.

Depinde de tipul de gloanțe pe care le scrieți, dar cheia este să vă păstrați punctuația consecventă. Punctele dvs. glonț ar trebui să fie mai mult sau mai puțin de același stil și lungime.

Capitalizați punctele glonț?

Puteți scrie cu majusculă primul cuvânt care urmează unui punct glonț din conținutul dvs.

Cu toate acestea, dacă fiecare dintre punctele dvs. glonț este doar un cuvânt, ați putea păstra literele minuscule.

Din nou, indiferent de stilul pe care îl alegeți, asigurați-vă că sunteți consecvent pe tot parcursul textului.

Punctele glonț ar trebui să aibă puncte?

Dacă punctele dvs. glonț ajung să fie propoziții scurte, veți dori să adăugați puncte după fiecare. În acest caz, vedeți de ce ați scrie cu majusculă primul cuvânt după un punct glonț.

Dacă punctele glonț sunt doar fraze scurte sau propoziții incomplete, nu au nevoie de puncte.

Acum, că stăm pe o bază fermă, să trecem la modul de a scrie de fapt aceste gloanțe.

8 exemple de puncte glonț care funcționează
Este posibil să fi văzut scriitori plângându-se de proliferarea „listiculelor” în ultimii ani.

Problema este că eliștii nu știu despre ce vorbesc. Din nou, în această lume digitală rapidă, scurtă și în continuă evoluție, câștigă cea care are sens mai întâi.

Și una dintre cele mai bune modalități de a da sens unei idei – mai ales online – nu este să o prostești, ci să o împărțiți în bucăți digestibile.

Punctele glonț pot fi o modalitate excelentă de a face acest lucru – dar nu vă bazați doar pe tipurile de glonț vechi și simpliste pe care le utilizați acum.

Extindeți-vă gama și adăugați-le în caseta de instrumente de copiere.

  1. Fascinații externe
    Aceste tipuri de puncte glonț fascinante se găsesc de obicei în exemplarele de vânzare. Acestea creează curiozitate și funcționează ca titluri pentru a determina o achiziție sau altă acțiune.
  2. Fascinații interne
    Fascinațiile interne sunt aproape identice cu cele externe, cu excepția faptului că sunt concepute pentru a convinge oamenii să continue să citească postarea pe care o citesc deja.
  3. Chunking glonț
    Extragerea gloanțelor din propozițiile compuse vă ajută să conduceți un punct acasă, sporind în același timp utilizabilitatea conținutului dvs.
  4. Gloanțe de autoritate
    Gloanțele de autoritate sunt folosite pentru a recita datele și dovezile care susțin argumentul dvs. Ca și în cazul oricărei scrieri persuasive, transformați informațiile factuale uscate în lecturi interesante oricând puteți.
  5. Gloanțe cliffhanger
    Gloanțele Cliffhanger tachină și prefigurează ce urmează să vină în viitor sau în viitorul apropiat. De asemenea, puteți utiliza gloanțe cliffhanger pentru a pune bazele unui eveniment de promovare, lansare sau conținut special.

Și – ca mic bonus despre cum să scrii puncte glonț – Ben Settle a extins postarea lui Brian cu alte câteva exemple ale sale.

Iată câteva dintre secretele glonț preferate ale lui Ben :

  1. Oferiți gloanțe
    Acestea sunt cam ca doamna care împarte cuburi de brânză la magazinul alimentar.

Ea le oferă oamenilor un pic de „gust” al mâncării, care îi menține alertați și la cumpărături – și de multe ori ajung cu ceea ce au gustat în coșul de cumpărături.

  1. Gloanțe de expansiune
    Aceste gloanțe rup „asemănarea” paginii (când aveți mai multe pagini de gloanțe) și adaugă mai multă tachinare, demonstrație și curiozitate.

În plus, oferă un mic efect de „buclă” frumos anunțului dvs., care continuă să-l aspire pe cititor.

  1. Gloanțe „Nu se poate face”
    Practic, aici spuneți ceva care este aproape de necrezut.

Ceva 100% adevărat, dar atât de nebun și „acolo” te face să spui „Cum naiba poți face asta?”

Felicitări, acum știi mai multe despre cum să scrii puncte glonț decât majoritatea redactorilor care lucrează.

Și iată cea mai simplă comandă rapidă pentru a te începe în arta glonțului …

Încercați această comandă rapidă simplă pentru a scrie puncte glonț care funcționează
Creați fiecare glonț ca și când ar servi drept titlu.

Scopul aici este de a atinge, uh … capabilitatea capului cu fiecare glonț.

Nu veți atinge perfecțiunea cu fiecare glonț pe care îl scrieți, dar dacă respectați acest principiu în general , scrierea lor devine mult mai ușoară în timp.

Și, mai important, acele linii minunate cu glonțuri frumoase îți vor face cititorii să alerge pe pagina ta ca apa pe un slide.

Related Posts

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

martie 31, 2021
0

Nu se știe exact de unde vine denumirea de cookies, dar cine le-a denumit așa a fost un geniu în marketing. Să dai o denumire atât...

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

februarie 28, 2021
0

Este tot mai greu sa te faci auzit in mediul foarte zgomotos de business din Romania. Fiecare companie isi ”striga” ofertele si excelenta folosind din ce...

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

februarie 28, 2021
0

Din punct de vedere tradițional al marketingului, există un răspuns simplu la întrebarea „Care este diferența dintre marketingul de conținut și redactarea?” Marketingul de conținut înseamnă crearea...

Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători

Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători

ianuarie 31, 2021
0

Când publicați în mod regulat, este posibil să fiți foarte pasionat de un anumit subiect, dar această pasiune nu vă garantează că veți atrage tipul potrivit...

Cum să scrii articole rapid: 10 sfaturi Pro

Cum să scrii articole rapid: 10 sfaturi Pro

ianuarie 31, 2021
0

Scrierea articolelor într-un mod alert este o formă de artă pe care o perfecționezi în timp. Sigur nu îți dorești să petreci mai mult de 20...

Next Post
Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători

Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători

STILUL CLASIC GHID AL TINUTELOR CLASICE CORECTE SI SFATURI DE CARE SA TII CONT

STILUL CLASIC GHID AL TINUTELOR CLASICE CORECTE SI SFATURI DE CARE SA TII CONT

Cum să-ți atingi obiectivele fitness pe care ți le-ai stabilit la început de an

Cum să-ți atingi obiectivele fitness pe care ți le-ai stabilit la început de an

CATEGORII

  • Business
  • Fashion
  • Home
  • Lifestyle
  • Marketing
  • Technology
  • Uncategorized

RECOMANDATE

Cu copilul la oftalmolog – când trebuie să facă primul control la ochi?
Lifestyle

Cu copilul la oftalmolog – când trebuie să facă primul control la ochi?

noiembrie 29, 2021
Avantajele tablourilor fluorescente în designul modern de interior
Home

Avantajele tablourilor fluorescente în designul modern de interior

septembrie 26, 2024
Blogsens.ro

Articolele de pe blog sunt legate de marketing, advertising, PR, social media, blogging, software, tehnologie, evenimente si oameni, plus unele articole cu caracter personal.

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.

  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology
No Result
View All Result
  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.