Când publicați în mod regulat, este posibil să fiți foarte pasionat de un anumit subiect, dar această pasiune nu vă garantează că veți atrage tipul potrivit de perspective pentru afacerea dvs.
Acest lucru intră adesea în joc atunci când scrieți primele materiale de marketing. Mulți comercianți noi sunt entuziasmați de un tip de scriere care nu se dovedește a fi captivant.
Tipul de scris despre care vorbesc nu este neapărat o greșeală, dar te-ar putea încetini.
Cum să obțineți clienți noi mai rapid
Când începeți o nouă afacere și doriți să obțineți clienți noi, veți încerca să răspândiți vestea despre ceea ce faceți.
S-ar putea să scrieți conținut despre motivul pentru care afacerea dvs. este importantă, în încercarea de a convinge pe cineva să aibă grijă de ceea ce oferiți.
Este logic că ai vrea să producă aceste go-to publicitate declarații, și ei pot chiar ajuta să devină un expert simpatic în nișă . Din nou, nimic din ce am menționat nu este o greșeală.
Dar ce se întâmplă în continuare? Încerci să îi convingi pe oameni că contează ceea ce faci?
Dacă faceți acest lucru, această abordare poate deveni limitativă, deoarece comunicați cu persoane care nu sunt deja interesate de ceea ce oferă afacerea dvs.
Sunt mai departe de a face o achiziție în nișa dvs.
Faceți cunoștință cu potențiali pe calea către ceea ce oferiți
Pentru a începe diversificarea conținutului dvs., identificați persoanele pe care doriți să le atrageți .
Când o faceți, recunoașteți că multor alți oameni nu le va păsa niciodată de ceea ce oferiți, indiferent cât de încântați ești de asta … și este în regulă.
Pentru a vă avansa afacerea, puteți produce conținut educațional care demonstrează de ce sunteți cea mai bună alegere pentru perspectiva dvs. ideală .
Concentrarea dvs. se îndreaptă spre convingerea cuiva care este deja interesat de ceea ce faceți, alegând afacerea dvs. ar fi mai inteligent decât alegerea concurenței.
Iată un exemplu:
Să presupunem că firma dvs. produce pulovere pentru pisoi.
Ați trece de la a scrie despre motivul pentru care puloverele pentru pisoi sunt importante ( perspectivele greșite nu vor fi niciodată de acord) la producerea de conținut care să o ajute pe Lisa să ia Nibbles un pulover nou de la compania dvs.
Dacă materialele dvs. de marketing se concentrează doar pe motivul pentru care contează puloverele pentru pisoi, pierdeți oportunitățile de a vorbi direct cu o persoană care caută în mod activ să cumpere un pulover nou pentru pisoiul lor.
Această persoană știe deja de ce contează puloverele pentru pisoi. Acum, faceți-vă produsul să iasă în evidență pentru a atrage noi clienți mai rapid.
Vorbesc din experiența personală…
Nu am vândut niciodată pulovere pentru pisoi, dar am învățat această lecție despre cum să vând când am avut propria afacere de scriere și editare .
Materialele mele de marketing inițiale s-au concentrat puternic pe explicarea avantajelor angajării unui scriitor sau editor profesionist pentru afacerea dvs.
A fost un loc rezonabil pentru a începe, dar nu am experimentat o mare creștere până când nu am început să folosesc marketingul de conținut pentru a vorbi cu oameni care deja căutau un scriitor sau editor profesionist.
Perspectivele care știau deja valoarea unui scriitor sau editor profesionist erau mai ușor de convertit în clienți.
Când nu trebuie să-i convingi mai întâi că au nevoie de ceea ce oferi, elimini un obstacol suplimentar pentru a atrage noi clienți mai repede.
Sarcina conținutului meu a fost de a educa cititorii cu privire la subiectele de care erau interesați, în timp ce le arătam că sunt persoana potrivită pentru a angaja dacă au nevoie de ajutor suplimentar.
Încercați acest exercițiu rapid de poziționare
Notează detaliile pe care trebuie să le cunoască cineva – care caută activ ceea ce oferi – pentru a-ți alege afacerea.
Dacă au efectuat o comparație side-by-side a produsului sau serviciului dvs. cu unul dintre concurenții dvs., ce ați dori să le arătați?
Ce ar convinge acea persoană să uite de celelalte oferte? Cum îi poți educa pe subiecte la care țin, pentru a-ți demonstra expertiza și valoarea unică?
Apoi, faceți referire la notele dvs. atunci când creați conținut nou, memorabil, care formează conexiuni profunde cu membrii publicului.
Diferențiați pentru a domina
Marketingul de conținut necesită timp, deoarece crearea încrederii necesită timp.
Dar poți cultiva răbdarea în timp ce aștepți și, de asemenea, poți lua măsuri continue pentru a atrage noi clienți mai repede.
Încercați să deveniți limpezi cu privire la nevoile potențialilor dvs. și la modul în care le puteți servi.
Există o diferență între așteptare și așteptare la coadă.
Așteptați în afara liniilor.