joi, 5 ianuarie 2023
marketingsblog@gmail.com
No Result
View All Result
Blogsens.ro
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
  • Prima pagina
  • Marketing
  • Business
  • Home
  • Lifestyle
  • Fashion
  • Technology
  • Despre blog
No Result
View All Result
Blogsens.ro
No Result
View All Result
Home Marketing

Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători

ianuarie 31, 2021
in Marketing
Vreți clienți noi mai rapid? Evitați acest obicei de marketing pentru începători
Distribuie pe FacebookDistribuie pe Twitter

Când publicați în mod regulat, este posibil să fiți foarte pasionat de un anumit subiect, dar această pasiune nu vă garantează că veți atrage tipul potrivit de perspective pentru afacerea dvs.

Acest lucru intră adesea în joc atunci când scrieți primele materiale de marketing. Mulți comercianți noi sunt entuziasmați de un tip de scriere care nu se dovedește a fi captivant.

Articole asemanatoare

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

Tipul de scris despre care vorbesc nu este neapărat o greșeală, dar te-ar putea încetini.

Cum să obțineți clienți noi mai rapid

Când începeți o nouă afacere și doriți să obțineți clienți noi, veți încerca să răspândiți vestea despre ceea ce faceți.

S-ar putea să scrieți conținut despre motivul pentru care afacerea dvs. este importantă, în încercarea de a convinge pe cineva să aibă grijă de ceea ce oferiți.

Este logic că ai vrea să producă aceste go-to publicitate declarații, și ei pot chiar ajuta să devină un expert simpatic în nișă . Din nou, nimic din ce am menționat nu este o greșeală.

Dar ce se întâmplă în continuare? Încerci să îi convingi pe oameni că contează ceea ce faci?

Dacă faceți acest lucru, această abordare poate deveni limitativă, deoarece comunicați cu persoane care nu sunt deja interesate de ceea ce oferă afacerea dvs.

Sunt mai departe de a face o achiziție în nișa dvs.

Faceți cunoștință cu potențiali pe calea către ceea ce oferiți

Pentru a începe diversificarea conținutului dvs., identificați persoanele pe care doriți să le atrageți .

Când o faceți, recunoașteți că multor alți oameni nu le va păsa niciodată de ceea ce oferiți, indiferent cât de încântați ești de asta … și este în regulă.

Pentru a vă avansa afacerea, puteți produce conținut educațional care demonstrează de ce sunteți cea mai bună alegere pentru perspectiva dvs. ideală .

Concentrarea dvs. se îndreaptă spre convingerea cuiva care este deja interesat de ceea ce faceți, alegând afacerea dvs. ar fi mai inteligent decât alegerea concurenței.

Iată un exemplu:

Să presupunem că firma dvs. produce pulovere pentru pisoi.

Ați trece de la a scrie despre motivul pentru care puloverele pentru pisoi sunt importante ( perspectivele greșite nu vor fi niciodată de acord) la producerea de conținut care să o ajute pe Lisa să ia Nibbles un pulover nou de la compania dvs.

Dacă materialele dvs. de marketing se concentrează doar pe motivul pentru care contează puloverele pentru pisoi, pierdeți oportunitățile de a vorbi direct cu o persoană care caută în mod activ să cumpere un pulover nou pentru pisoiul lor.

Această persoană știe deja de ce contează puloverele pentru pisoi. Acum, faceți-vă produsul să iasă în evidență pentru a atrage noi clienți mai rapid.

Vorbesc din experiența personală…

Nu am vândut niciodată pulovere pentru pisoi, dar am învățat această lecție despre cum să vând când am avut propria afacere de scriere și editare .

Materialele mele de marketing inițiale s-au concentrat puternic pe explicarea avantajelor angajării unui scriitor sau editor profesionist pentru afacerea dvs.

A fost un loc rezonabil pentru a începe, dar nu am experimentat o mare creștere până când nu am început să folosesc marketingul de conținut pentru a vorbi cu oameni care deja căutau un scriitor  sau editor profesionist.

Perspectivele care știau deja valoarea unui scriitor sau editor profesionist erau mai ușor de convertit în clienți.

Când nu trebuie să-i convingi mai întâi că au nevoie de ceea ce oferi, elimini un obstacol suplimentar pentru a atrage noi clienți mai repede.

Sarcina conținutului meu a fost de a educa cititorii cu privire la subiectele de care erau interesați, în timp ce le arătam că sunt persoana potrivită pentru a angaja dacă au nevoie de ajutor suplimentar.

Încercați acest exercițiu rapid de poziționare

Notează detaliile pe care trebuie să le cunoască cineva – care caută activ ceea ce oferi – pentru a-ți alege afacerea.

Dacă au efectuat o comparație side-by-side a produsului sau serviciului dvs. cu unul dintre concurenții dvs., ce ați dori să le arătați?

Ce ar convinge acea persoană să uite de celelalte oferte? Cum îi poți educa pe subiecte la care țin, pentru a-ți demonstra expertiza și valoarea unică?

Apoi, faceți referire la notele dvs. atunci când creați conținut nou, memorabil, care formează conexiuni profunde cu membrii publicului.

Diferențiați pentru a domina

Marketingul de conținut necesită timp, deoarece crearea încrederii necesită timp.

Dar poți cultiva răbdarea în timp ce aștepți și, de asemenea, poți lua măsuri continue pentru a atrage noi clienți mai repede.

Încercați să deveniți limpezi cu privire la nevoile potențialilor dvs. și la modul în care le puteți servi.

Există o diferență între așteptare și așteptare la coadă.

Așteptați în afara liniilor.

Related Posts

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

Ce sunt cookies și de ce ai nevoie de ele?

martie 31, 2021
0

Nu se știe exact de unde vine denumirea de cookies, dar cine le-a denumit așa a fost un geniu în marketing. Să dai o denumire atât...

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

ELEMENTE CARE FAC DIFERENTA IN STRATEGIA DE MARKETING

februarie 28, 2021
0

Este tot mai greu sa te faci auzit in mediul foarte zgomotos de business din Romania. Fiecare companie isi ”striga” ofertele si excelenta folosind din ce...

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

Care este diferența dintre Marketingul de conținut și Copywriting?

februarie 28, 2021
0

Din punct de vedere tradițional al marketingului, există un răspuns simplu la întrebarea „Care este diferența dintre marketingul de conținut și redactarea?” Marketingul de conținut înseamnă crearea...

Cum să scrieți puncte glonț pe care oamenii doresc să le citească

Cum să scrieți puncte glonț pe care oamenii doresc să le citească

ianuarie 31, 2021
0

Există nenumărate motive pentru care veți dori să aflați cum să scrieți puncte glonț. Postările de blog, tweet-urile și zeci de mii de imagini fixate pe...

Cum să scrii articole rapid: 10 sfaturi Pro

Cum să scrii articole rapid: 10 sfaturi Pro

ianuarie 31, 2021
0

Scrierea articolelor într-un mod alert este o formă de artă pe care o perfecționezi în timp. Sigur nu îți dorești să petreci mai mult de 20...

Next Post
STILUL CLASIC GHID AL TINUTELOR CLASICE CORECTE SI SFATURI DE CARE SA TII CONT

STILUL CLASIC GHID AL TINUTELOR CLASICE CORECTE SI SFATURI DE CARE SA TII CONT

Cum să-ți atingi obiectivele fitness pe care ți le-ai stabilit la început de an

Cum să-ți atingi obiectivele fitness pe care ți le-ai stabilit la început de an

Care este relația dintre ochelari și popularitate?

CATEGORII

  • Business
  • Fashion
  • Home
  • Lifestyle
  • Marketing
  • Technology

RECOMANDATE

Fashion

5 sfaturi despre cum să fii mereu în pas cu moda

martie 31, 2021
Fashion

Care este relația dintre ochelari și popularitate?

februarie 12, 2021
Blogsens.ro

Articolele de pe blog sunt legate de marketing, advertising, PR, social media, blogging, software, tehnologie, evenimente si oameni, plus unele articole cu caracter personal.

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.

  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology
No Result
View All Result
  • Home
  • Marketing
  • Lifestyle
  • Business
  • Fashion
  • Technology

© 2021 - Toate drepturile rezervate de Blogsens.ro.